שמחים לעדכן שהגריי חזר לפעילות, מוזמנים להתקשר אלינו לפרטים נוספים

חדרי קריוקי

כך תדעו אם חדרי קריוקי תפורים עליכם בול

  1. אתם אוהבים שהכל נמצא במקום אחד. גם לשיר, גם לרקוד, גם לאכול, גם לשתות, גם לחגוג, גם להנות, גם להשתולל, גם להיות ביחד – חדרי קריוקי נותנים לכם את האופציה הכי טובה לבילוי. אם אתם אנשים של גם וגם וגם – קריוקי זו בול האופציה בשבילכם.
  2. אתם אוהבים לשיר. שימו לב – אוהבים לשיר. לא משנה איך אתם שרים, כמה אתם מזייפים או אם שאר העולם פחות נהנה לשמוע אתכם שרים – חדרי קריוקי זה ה-מקום למי שאוהב לשיר לתוך המיקרופון, לכל מי ששר באמבטיה וחולם על קיסריה, לכל מי שתמיד רצה להגיד 'ערב טוב ניצניםםםםםםםם' ולא ממש יצא לו, ובקיצור – קריוקי הוא מקום לשיר בו ללא אפליה על רקע דת, גזע מין או יכולת ווקאלית.
  3. אתם אוהבים לעשות שמח. הדבר הכי כיף בחדרי קריוקי, חוץ מהשירים, המיקרופון, התאורה והאוכל – זו האווירה. איכשהו, כל בילוי מתחיל לוהט וממשיך להתחמם ככל שהערב מתקדם. חדרים אלו הם המקום הכי שמח אפשר לבלות, להרים ולעשות בו צחוקים עם החברים/המשפחה ולהפוך ערב בילוי לערב בלתי נשכח.
  4. אתם אוהבים אוכל. כשזה נוגע לחדרי קריוקי, אוכל הוא בהחלט חלק בלתי נפרד מהבילוי. הכי כיף לתדלק את האנרגיות עם אוכל שממשיך לזרום כל הערב, ובחדרי קריוקי – חייבים משהו שיספוג את כמות הצ'ייסרים – וכדאי שזה יהיה משהו טעים.
  5. אתם אוהבים אנשים. חברים, משפחה ואפילו חברים לעבודה – בילוי כזה הוא הזדמנות מושלמת להיות יחד, להשלים זמן איכות, להנות, להשתולל, להזכר בעבר בנוסטלגיה וכמובן  – לזייף. כי לשיר במקלחת זה נחמד והכל, אבל לזייף עם כל החברים זה כבר כמה רמות מעל – וכבר סיכמו שבחדרי קריוקי אנחנו פה בשביל מקסימום פאן.